"Da nobis recta sapere"

Acasă
Despre noi
Mesajul rectorului
File de istorie
ORGANIGRAMA
Raport anual de activitate
Raport financiar
ADMITERE 2018
Studii de licență
Studii de masterat
Studii de doctorat
Studenților de peste hotare
Dinamica depunerii cererilor
Rezultatele admiterii
Locuri neacoperite
Administraţia
Senatul universitar
Consiliul de administraţie
Consiliul de Dezvoltare Strategică Instituţională
Studii
Învățământ cu frecvență
Învățământ cu frecvență redusă
Catalogul cursurilor
Volumul I (ciclul I)
Volumul II (ciclul II)
Facultăți
Agronomie
Horticultură
Economie
Medicină Veterinară
Inginerie Agrară şi Transport Auto
Cadastru şi Drept
Biblioteca
Relaţii internaţionale
Personal şi contacte
Cooperarea şi parteneriatul internaţional
Programe, proiecte internaționale, mobilitatea academică
Burse, Studii
ERASMUS
EUroSTUDIES
Cercetare stiințifică
Raport activitatea științifică
Personal şi contacte
Structuri de cercetare
Cercetare studenţească
Şcoala doctorală
Parcul inovaţional
Proiecte de cercetare
Acreditare
Anunţuri
Seminare ştiintifice de profil
Simpozioane
Subdiviziuni
Secţia studii şi management al calităţii
Catedra militară
Uniuni și sindicate
Serviciul resurse umane
Contabilitate şi Planificare economică
Serviciul juridic
Centrul de ghidare şi consiliere în carieră
Serviciul de secretariat
Centrul de Informatică
Centrul editorial
Serviciul achiziţii publice
Campusul universitar
Ferma didactică a UASM
Viaţa studenţească
CADRUL LEGAL
Acte legislative NAŢIONALE
Carta universitară
Acte normative UASM
Moodle UASM

Diplomă Dublă

dubla diploma

Publicații UASM


Stiinta-Agricola

 

edrone


rural


RINA SIMTEX

tempus

CRU
logo AUF RVB
agrilida
logoev

sufor


Euraxess


casee logo


TecTNet logou


teachme


fktbum


elevate logo


AG Lab


restart

 


smart

cofonded big


erasmus+

 


Centrul Euros


casee

Hot-Line

 

85 UASM

Vizita de lucru în cadrul Proiectului SMART “Fostering university-enterprise cooperation and entrepreneurship of students via SMART Caffes” în incinta Universității Catolice San Antonio din Murcia, Spania (UCAM)

  În perioada  13-15 noiembrie 2018 a avut loc reuniunea de lucru a Consorțiului  proiectului SMART –585620-EPP-1-2017-1- EL-EPPKA2-CBHE-JP din cadrul Programului Erasmus+ K2, Capacity Building in...
ACCES GRATUIT la publicaţii educaţionale şi ştiinţifice în limba rusă cu text integral (06 noiembrie - 07 decembrie 2018)

 STIMAŢI PROFESORI ŞI STUDENŢI! Grupul de companii IPRmedia din Rusia (Saratov) Vă oferă încă o perioadă de TESTARE GRATUITĂ pe parcursul unei luni de zile (06 noiembrie - 07...
Participarea UASM la seminarul organizat de Oficiul Național Erasmus+ Moldova

În data de 8 noiembrie 2018, Oficiul Național Erasmus+ în Moldova a organizat seminarul „Oportunități de a dezvolta și consolida parteneriate internaționale”, găzduit de Universitatea de Stat din Moldova. La...
Orarul orelor de curs, consultaţiilor şi examenelor pentru studenţii doctoranzi an. I

Orarul orelor de curs, consultaliilor şi examenelor pentru studenţii doctoranzi an. I (pdf)
Lecţia Publică „Dezvoltarea sectorului agrar şi experienţa privatizării în Germania”

În data de 8 noiembrie 2018, la ora 13.30, în cadrul Catedrei Business și Administrare a UASM, auditoriul 326,  Dl  Volkmar Kreising, profesor din Germania, va prezenta  lecția publică cu tema:...
Lecţii predate studenţilor ciclului II, Masterat

În data de 5 noiembrie 2018  şi 8 noiembrie 2018, în cadrul Catedrei Business și Administrare a UASM  vor fi predate lecţii pentru studenţii ciclului II, masterat de la următoarele specializări...
Concursul Gala Studenților- 2018

Dragi studenţi, „Oficiul Național Erasmus+”  în Republica Moldova invită studenții și tinerii care au beneficiat de mobilități de studii sprijinite de Programul Uniunii Europene Erasmus+ să își...
Depunerea actelor pentru Erasmus+ KA1

  Dragi studenţi, Vă anunţăm că termenul pentru depunerea actelor  în scopul efectuării mobilităţii academice în cadrul programului ERASMUS+ (mobilitate de credite) sa extins până la 31.10.2018....
Cursuri de instruire

În perioada 21-26 octombrie 2018 în cadrul Universității Politehnice din București se vor  desfășura cursurile de instruire „Perfecționarea procesului de predare prin prisma  dezvoltării...
In memoriam Andrei ȘUMANSCHII (20.09.1948-17.10.2018)

       Colectivul  catedrei Zootehnie a Facultății de Agronomie, cu tristețe și durere in suflet, anunță incetarea din viața a colegului său Profesorului universitar, dl...
Simpozionul Științific Internațional “Agricultura modernă – realizări și perspective” dedicat aniversării 85 ani de la fondarea UASM

 În perioada 04-06 octombrie 2018 la UASM au demarat lucrările Simpozionului Științific Internațional “Agricultura modernă – realizări și perspective”, dedicat  aniversării 85 ani de la fondarea...
Admiterea la doctorat 2018

  Admitere 2018 Şcoala doctorală a Parteneriatului instituţiilor din învățământ și cercetare din agricultură din cadrul Universității Agrare de Stat din Moldova anunță concurs pentru admiterea la...
Studii şi stagii de cercetare în Germania

 Serviciul German de schimb academic, anunţă oferte de burse  şi stagii pentru absolvenţii UASM.  Sunt invitaţi toate persoanele  interesate din mediul universitar (absolvenţi, cadre didactice)...
Deschiderea Campaniei naționale de informare- ediția 2018 „Și eu sunt Erasmus+”

 La 19.09.2018 Universitatea de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemițanu” a fost gazda deschiderii Campaniei naționale de informare- ediția 2018. La acest eveniment au fost prezentate ofertele de...

ANUNŢ

            Întru completarea statelor de funcții ale Direcției Dezvoltare în cadrul Aparatului Central  Î.S.”Cadastru” , se propune participarea la concurs de ocupare a locului de muncă:

-         Inginer cadastral, cat. 1 (vacant)

Locul de muncă: Chișinău, str. Pușkin, 47

Regimul de muncă: de la 8:00 pînă la 17:00

Salariuconform grilei de salarizare la categoria respectivă (detalii la tel. 88.10.12)

 

Condițiile de selectare:

-         Analiza Curriculum Vitae (CV)

-         Analiza eseului (descrierea succintă a uneia din temele propuse)

-         Convorbire

Temele propuse pentru eseu:

  1. Probleme ce țin de lucrări cadastrale la nivel de teren.
  2. Probleme ce țin de lucrări cadastrale la nivel de construcții.
  3. Probleme ce țin de lucrări de formare
  4. Probleme ce țin de crearea sistemului de evidență a obiectelor infrastructurii inginerești

Eseul va  include descrierea unei probleme critice, după părerea candidatului, cauza posibilă,  soluții optime de îmbunătățire a situației. Volumul 200-250 cuvinte. Format liber.

  

Pentru participarea la concurs Vă solicităm transmiterea CV-uli personal (cu copiile documentației de calificare profesională) și Eseul pe tema selectată, pe adresa alexandru.paladi@isc.cadastre.md. Termen de prezentare a pachetului solicitat 10.10.2015

Detalii la telefon 222-505

Cerinţele faţă de candidat (însemnat cu culoarea roşie - obligatoriu):

Experienţa:

  • Studii superioare complete (de ramură sau omogene domeniului de activitate a întreprinderii)
  • Masterat, grad ştiinţific – e un avantaj
  • 3 ani de lucru la OCT, firma specializată în cadastru  sau AC (în funcţii de administrare şi/sau producere în procesul de lucru)
  • Participarea la proiecte locale, naţionale şi/sau internaţionale
  • Lipsa de antecedente penale nestinse

Cunoştinţe generale:

  • Cunoaşterea domeniului de activitate a Î.S. ”Cadastru”:

-          Cadrul legislativ şi normativ de ramură

-          Destinaţia funcţională de bază a cadastrului imobiliar

-          Procese de lucru. Servicii

-          Structura organizatorică

-          Concepte, obiectivele strategice, principii de lucru

  • Limbi: Română – la perfecţie (obligatoriu)

                   Rusă, Engleză – fluent (obligatoriu)

                   Alte limbi moderne – un avantaj

  • Metodele analitice de prelucrare a datelor statistice.
  • Instrumentele de bază de analiză a datelor (cauza - efect)
  • Cunoştinţe de bază a calculatorului şi softurilor utile
  • Posedarea de cunoştinţe şi competenţe interdisciplinare
  • Cunoştinţe generale în condiţiile de organizare, administrare şi implementare a proiectelor. Standarde

Abilităţi:

  • Iniţiativă
  • Inteligenţă în comportare
  • Dorinţă şi aptitudini de dezvoltare
  • Capacităţi  de colectare, analiza şi prelucrare a informaţiei
  • Capacităţile observatorului
  • Toleranţa şi rezistenţa la stres
  • Abilităţi sociabile, de evitare a conflictelor şi violenţei
  • Capacitatea de negociere şi conversaţii cu persoane cu diferit caracter geografic, politic, lingvistic, social, cultural, temporal, etc.
  • Abilitatea de a lucra in echipa
  • Creativitatea
  • Capacităţi de lucru în echipă

Sarcini:

  • Analiza proceselor de lucru
  • Sistematizarea datelor şi raportarea cu privire la rezultatele cercetării
  • Propuneri de optimizare a proceselor cu scopul sporirii eficacităţii
  • Propuneri de soluţionare a neajunsurilor sistemului
  • Întocmirea normelor de reglementare a activităţii întreprinderii
  • Organizarea şi implementarea proiectelor
  • Participarea la expoziţii, seminare si conferinţe
  • Pregătirea şi desfăşurarea prezentărilor în public pe tematica lucrului efectuat/planificat
  • Instruirea personalului

 


ordinul-republicii
În octombrie 2013
Universităţii Agrare de Stat din Moldova i s-a conferit cea mai înaltă distincție de stat 
„Ordinul Republicii”.

engleza

UASM pe Facebook

Copyright © 2018 Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Toate drepturile sunt rezervate.

Designed by Nicolae Daraduda