Sunteți aici:Acasă
Facultăți
Economie
Marketing şi Achiziţii
Informații generale
Scurt istoric al catedrei





A fost înfiinţată în 1991, purtînd iniţial denumirea catedra “Marketing şi Finanţe”. Actuala denumire catedra o poartă din 2006, după reorganizare.
La diferite etape catedra a fost condusă de conferenţiarii universitari A. Malai (1991), Elena Chişlari (1991-1993), A. Cebotarean (1994-1995), Ecaterina Barbăroşie (2001-2004), profesorul universitar Valeriu Doga (1993; 1995-2001). Din 2004 în fruntea catedrei se află conferenţiarul universitar Svetlana Gangan.
Actualmente în cadrul catedrei activează 9 cadre didactice, inclusiv 5 doctori în ştiinţe, care efectuează pregătirea specialiştilor la specialităţile Marketing şi Logistică şi Achiziţii şi asigură predarea următoarelor discipline: Bazele marketingului; Marketing; Cercetări de marketing; Agromarketing; Marketingul serviciilor; Logistica; Marketing financiar-bancar; Marketing internaţional; Comerţ internaţional; Burse şi tehnici bursiere; Burse internaţionale de mărfuri; Design şi estetică; Tehnici promoţionale; Comportamentul consumatorilor; Tehnica vamală; Economia comerţului; Economia achiziţiilor; Preţuri şi tarife.
Drept suport pentru aprofundarea cunoştinţelor la catedră au fost elaborate şi editate 5 manuale şi 12 indicaţii metodice.
În cadrul catedrei au fost susţinute 11 teze de doctor şi o teză de doctor habilitat în economie, au fost editate 6 manuale, o monografie şi peste 200 de articole ştiinţifice.